piątek, 20 marca 2015

137. Plakat od FC Barcelony z 'autografami'

W zeszłym tygodniu do jednej z nas (Zuzi) przyszła paczka od FC Barcelony. Wcześniej pisałam emaila na pewien adres (którego nie znajdziecie na oficjalnej stronie FC Barcelony) i dostałam odpowiedź, że klub wyśle mi mały prezent. Czekałam z niecierpliwością, aż nadeszła paczka. Po rozpakowaniu okazało się, że przyszedł obiecany plakat z autografami. Początkowo bardzo się ucieszyłam, w końcu na plakacie są podpisy Leo Messiego, Neymara, Pedro, Iniesty, Busquetsa oraz Xaviego. Niestety, po głębszej analizie tych podpisów i po porównaniu ich z oryginałami mogę śmiało stwierdzić, że klub jakim jest FC Barcelona nie wysyła oryginalnych autografów

Każdy, kto otrzymał podpisane zdjęcie/koszulkę przez jakiegoś zawodnika Barcelony z klubu - otrzymał podróbkę. 

Obecnie nie ma możliwości zdobycia oryginalnego podpisu poprzez FC Barcelonę. Szkoda :(

niby Leo Messi

niby Neymar

niby Pedro

niby Iniesta

niby Sergio

niby Xavi


Nie zamieszczamy tego posta po to, by się pochwalić odpowiedzią od FC Barcelony, ale po to, żeby uświadomić Wam fakt że od klubu jakim jest Barca nie otrzymacie oryginalnych podpisów. Pozdro :)

4 komentarze: